Wil jij meer omzet door te reageren op online reviews? Dat potentiële gasten rechtstreeks bij jou reserveren en niet doorklikken naar de concurrent?
✔ Je leert wat je allemaal kunt doen met online reviews
✔ Je ontdekt hoe je jouw imago kunt versterken door de manier van reageren
✔ Je ontvangt tips hoe je op een laagdrempelige manier het aantal reviews kunt verhogen
✔ Je ontdekt unieke technieken die jouw concurrenten niet kennen
Button TextIn deze praktijkgerichte workshop neem je actief deel en ga je aan de slag met reviews over jouw eigen locatie. Deze workshop staat voor:
☞ 100% maatwerk:
de workshop wordt zoveel mogelijk afgestemd op jouw situatie en bedrijf.
☞ Inspirerende voorbeelden uit de praktijk:
je krijgt de theorie uitgelegd door voorbeelden uit de hospitality branche.
☞ Persoonlijke aandacht:
de workshops zijn kleinschalig van opzet (maximaal 4 deelnemers). Hierdoor is er genoeg ruimte voor interactie en om aandacht te besteden aan jouw situatie.
☞ Praktijkgericht:
je gaat oefenen met jouw eigen reviews en deze worden in de groep besproken. Hierdoor ontvang je meteen waardevolle feedback van mij (Maud) en de medecursisten.
Details
Aantal deelnemers: maximaal 4 personen per workshop
Duur: afhankelijk van jouw wensen, meestal 1 of 2 dagdelen van 4 uur
Locatie: incompany of een vergaderruimte extern (deze kosten zijn niet inbegrepen in de prijs)
Investering: € 499,- (excl. BTW) per dagdeel incl. voorbereiding, reistijd en naslagwerk
Beschikbaarheid: op aanvraag
Button TextHotel Klein Zwitserland, Slenaken:
“de open conversatie en de gebruikte voorbeelden van onszelf en van directe concurrenten maakt de workshop direct toepasbaar in de praktijk.”