Achtergrond

Landgoed Moerslag is een kleinschalig vakantieresort met unieke Natuurlofts®, vakantiewoningen en een kleinschalige camping. Marketing werd vooral op gevoel gedaan. Dit pakte goed uit, maar het gevoel was dat er meer uit te halen viel. Daarnaast leverde verouderde technieken van systemen steeds vaker problemen op.

Doelstelling

Meer grip op reserveringen en werken volgens een marketingstrategie, waardoor het bedrijf sterker wordt en resultaten meer beïnvloed kunnen worden. Een moderne website inclusief online reserveringssysteem.

Aanpak

1. Brainstormsessie en nulmeting
2. Ontwikkeling marketingstrategie
3. Ontwikkeling website
4. Overstap naar ander online reserveringssysteem
5. Inzet marketingmiddelen o.b.v. marketingstrategie
6. Monitoren en bijsturen

Resultaat

  • Een nieuwe website
  • Fotografie en film afgestemd op de doelgroep
  • Een nieuw reserveringssysteem
  • Gerichtere benadering van de doelgroep, wat resulteert in meer reserveringen via eigen website
  • Gestroomlijnde processen (arbeidstijdbesparing)
  • Monitoring en bijsturing van resultaten