Workshop Reageren op online reviews

Wil jij meer omzet door te reageren op online reviews? Dat potentiële gasten rechtstreeks bij jou reserveren en niet doorklikken naar de concurrent?

✔ Je leert wat je allemaal kunt doen met online reviews

✔ Je ontdekt hoe je jouw imago kunt versterken door de manier van reageren

✔ Je ontvangt tips hoe je op een laagdrempelige manier het aantal reviews kunt verhogen

✔ Je ontdekt unieke technieken die jouw concurrenten niet kennen

Til jouw reviews en product naar een hoger niveau!

In deze praktijkgerichte workshop neem je actief deel en ga je aan de slag met reviews over jouw eigen locatie. Deze workshop staat voor:

100% maatwerk:
de workshop wordt zoveel mogelijk afgestemd op jouw situatie en bedrijf.

☞ Inspirerende voorbeelden uit de praktijk:
je krijgt de theorie uitgelegd door voorbeelden uit de hospitality branche.

☞ Persoonlijke aandacht:
de workshops zijn kleinschalig van opzet (maximaal 4 deelnemers). Hierdoor is er genoeg ruimte voor interactie en om aandacht te besteden aan jouw situatie.

☞ Praktijkgericht:
je gaat oefenen met jouw eigen reviews en deze worden in de groep besproken. Hierdoor ontvang je meteen waardevolle feedback van mij (Maud) en de medecursisten.

Details

Aantal deelnemers: maximaal 4 personen per workshop

Duur: afhankelijk van jouw wensen, meestal 1 of 2 dagdelen van 4 uur

Locatie: incompany of een vergaderruimte extern (deze kosten zijn niet inbegrepen in de prijs)

Investering: € 499,- (excl. BTW) per dagdeel incl. voorbereiding, reistijd en naslagwerk

Beschikbaarheid: op aanvraag

Vraag een vrijblijvende offerte aan

Hotel Klein Zwitserland, Slenaken:
“de open conversatie en de gebruikte voorbeelden van onszelf en van directe concurrenten maakt de workshop direct toepasbaar in de praktijk.”